.. A gdyby tak w zupełnie w inny, pozytywny sposób zacząć odchudzanie i zmienić nawyki? Poznaj metodę DIETCOACHING 💛

Wszyscy wiemy, co należy robić, aby to osiągnąć. Trzeba spożywać mniej kalorii, stosować zasady zdrowego odżywiania 🍏

Znamy teorię, ale z pewnych przyczyn nie jest to takie proste. Przepisy niskokaloryczne można przecież znaleźć wszędzie.. Poza tym stosowanie diety NIE DZIAŁA długoterminowo. Dlaczego tak się dzieje?

🌷 TYM RAZEM ZRÓB TO INACZEJ. Nie mów “znowu jestem na diecie”.

Nie powielaj schematu. Posłuchaj swojego ciała, poczuj prawdziwą motywację. Zaplanuj drogę, osiągnij cel. Niech sprawia Ci to frajdę 🙂

Czy wiesz, że aby to zrobić trzeba:

🌺 umieć się motywować,
🌺 rozwijać wiedzę żywieniową,
🌺 zostać ekspertem od SIEBIE i zwiększyć samoświadomość?

Wiele osób, z którymi pracuję stosowało już różne diety. Udało im się osiągnąć efekt, ale po pewnym czasie kilogramy wracały. Pojawiają się na spotkaniu z celem otrzymania diety i ponownego (szybkiego!) spadku kilogramów. To bardzo częste. Są zaskoczeni, gdy pokazuję im, że można zrobić to w inny sposób. I co najważniejsze – z radością i utrzymaniem efektów 🏆

Brzmi znajomo? 🙋

🙏 Czytając moje posty na pewno zauważyłaś/eś, że dużą uwagę poświęcam roli psychiki w odniesieniu sukcesu – tzw. “pracy z głową”. Sama przez to przeszłam. Widzę, jak to się odbywa, co działa i wierzę w skuteczność tej metody.

Panuje mit, że restrykcyjne diety są najlepszym sposobem odchudzania. Tak, kalorie są ważne. Jednak głównym celem powinno być działanie w zgodzie ze sobą, bez towarzyszącego poczucia rezygnacji.

TAK, to możliwe. Nie musisz stosować zakazów. Możesz jeść z przyjemnością – naturalnie, różnorodnie, smacznie i do syta. I odzyskać kontrolę nad procesem jedzenia 💚

👉 Myśląc o tym wpadłam na pomysł stworzenia cykl kilku artykułów z DIET COACHINGU. O tym, w jaki sposób SKUTECZNIE i z MOTYWACJĄ możesz osiągnąć TRWAŁY cel ️🥇 W oparciu o ważne dla Ciebie powody, wartości i z planem na dalsze działanie.

Coaching wywołuje różne skojarzenia. Nie ma jednak wątpliwości, że w zmianie nawyków czy odchudzaniu daje narzędzia, które skutecznie pomagają.

📍 W tym cyklu chciałabym:

✅ podzielić się z Tobą kilkoma praktycznymi wskazówkami diet coachingu i jego elementów (motywacja, etapy, działanie), które możesz wykorzystać, aby osiągnąć cel,

✅ pokazać Ci, jak małymi krokami dokonać trwałej zmiany oraz że możesz zrobić to w zgodzie ze sobą,

✅ nauczyć Cię automotywacji, zwiększenia samoświadomości ,

✅ zaproponować kilka pomocnych ćwiczeń.

Jak to dla Ciebie brzmi? Podoba Ci się taki pomysł?

Daj mi koniecznie znać w komentarzu 🙂

(fot. 📸 @Madzia Magda Dąbrowska – Fotoskam z wyjazdu z projektu Oli Crazy Women Go Healthy ❤ )

 

Przeczytaj też część 2:

Dietcoaching – skuteczna metoda odchudzania i zmiany nawyków cz.1